poniedziałek, 28 grudnia 2015

Czekoladowniki trzy...

Wiem, że już po świętach, ale ja dzisiaj nie tyle o świętach, co o prezentach, a raczej ich opakowaniach, chciałam napisać... Moja córa zaniosła do przedszkola dla swoich ulubionych Pań czekolady, ale żeby nie dawać ich, ot tak sobie, zrobiłyśmy dla nich opakowania - czekoladowniki... Córka sama wybrała kolory i papier, a ja zajęłam się całą resztą...
Padło na Galeriową Gwiazdkę z Nieba, a jako ozdoby wykorzystałam śliczne DreamCraftowe bombki - 02, 03, 04 oraz czerwone owoce głogu i żółte jarzębinki na druciku.




 

2 komentarze:

  1. Superowe te czekoladowniki :) Piękne, zaśnieżone... A śniegu jak nie było, tak nadal nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestaw :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.