niedziela, 26 kwietnia 2015

Sercem Malowane...

Dzisiaj na blogu Przyda się mam swój debiut jako gościnna projektantka - to dla mnie ogromne wyróżnienie :)) Jako inspirację przygotowałam kartkę z papierów Lemoncraft - Sercem Malowane. Ciągle nie mogę się zdecydować które ze stron mam pociąć tak podoba mi się ta kolekcja... Do tej kartki dodałam jeszcze Lemoncraftowe dodatki - ćwieki, kwiat materiałowy, ozdobę i hortensje...
Zapraszam na bloga do oglądania...


A kartkę wysyłam na wyzwanie Craft Passion - Dowolna wiosenna praca...

oraz jako interpretacja kwietniowego moodboardu Studia 75 ...

no i oczywiście jako April Fan Friday Lemoncraft...

3 komentarze:

  1. I znowu się zachwycam... Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful creation! Love the bird cage in cards so much! Thank you for joining us in Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.