czwartek, 22 stycznia 2015

Dla babci i dziadka...

Z okazji ich święta postanowiłyśmy z córką zrobić coś innego niż kartka... Wybór padł na parawanik wg kursu Enczy w Scrap Butiku, oglądałam wtedy te śliczności, ale dopiero teraz odważyłam się je uskutecznić we własnym wydaniu. I tak połączyłam Galeriowy Balonik dla siostrzyczki ze ślubnym papierem ScrapBerry's, dodałam tekturki, kwiaty i mój prezent choinkowy - laleczkę z Primy oraz oczywiście stempelek od Jolagg
- wyszło tak...






I tak parawanik wędruje na wyzwanie Project Prezent - Dzień Babci i Dziadka

 oraz sklepu Scrap Shop - Dzień Babci i Dziadka



i sklepu CherryCraft.pl - Dla Babci i/lub Dziadka 

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny parawanik!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Świetna pamiątka dla dziadków. Dziękujemy za udziałw w wyzwaniu Cherry Craft!

    OdpowiedzUsuń
  3. super-pomysł na prezent dla babci i dziadka :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczny! Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie!!! Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy serdecznie za udział w wyzwaniu ScrapShop ! Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.