czwartek, 25 kwietnia 2013

Lifty Project Part 11

W tym tygodniu liftujemy KOBENS... To już 11 odcinek, a mnie z różnym szczęściem udaje się pokazać swoje prace. Tym razem zdążyłam:) Od jakiś 2 tygodni gonię czas, gdyby doba miała 48 godzin to może udałoby mi się zrobić wszystko co zaplanowałam, a tak muszę na bieżąco wprowadzać modyfikacje...:)
Kartka w całości zrobiona z papierów UHK Gallery - My Dear Watson i najnowszych Leśnych Sklepów Cynamonowych - swoją drogą przecudnej urody kolekcja...
Zapraszam do oglądania...

A TUTAJ oryginał i prace innych dziewczyn...


2 komentarze:

  1. Piękna kartka z przesłaniem :) Bardzo podoba mi się to nagromadzenie kwiatuszków i perełki/koraliki

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka wydała mi się mroczna ,ale to chyba przez tło na którym robiłaś foto:)
    Jest intrygująca, wzrok przykuwa piękna kwiatowa kompozycja!
    Jednym słowem- Piękny udany lift :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.